Правила проживання в готелі


Дані правила встановлюють порядок бронювання, поселення, проживання та надання послуг в готелі бази «Берег».
1. Загальні положення
1.1 Дані правила встановлюють для постояльців готелю внутрішній розпорядок проживання в готелі бази «Берег», правила користування  майном  готелю, обсяг наданих послуг, відповідальність сторін.
1.2 Діяльність  готелю також  регулюється «Правилами користування готелями та надання готельних  послуг в Україні»
2. Правила користування майном готелю
2.1 Готель надає постояльцям для проживання  мебльовані номери, оснащені побутовою технікою (телевізор, холодильник, кондиціонер ), сантехнікою та іншим обладнанням. Номери готелю і приміщення загального користування утеплені, мають сучасне оздоблення, обладнання, комплектацію.
2.2. Постояльці повинні дбайливо поводитися з майном готелю, використовувати обладнання за призначенням, дотримуватися вимог пожежної безпеки. У разі виявлення пошкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (затоплення, загоряння, розбите скло і т.п.) необхідно негайно повідомити про це адміністратора.
2.3. Все майно готелю повинно знаходитися на встановлених місцях. Гостям забороняється самостійно переносити меблі та інше майноПриготування страв на відкритому вогні дозволяється тільки на стаціонарних мангалах бази «Берег». Гостям забороняється привозити з собою та користуватися будь-якими приладами для приготування іжі. Забороняється встановлювати мангали безпосередньо біля будиночків та корпусу готелю.
3.Внутрішній розпорядок проживання в готелі.
3.1 За дотриманням внутрішнього розпорядку в готелі стежить готельний адміністратор. Він дає відвідувачам роз'яснення щодо правил проживання, приймає скарги від них на дії персоналу і інших відвідувачів, які порушують встановлений порядок роботи готелю.
3.2 Відвідувачі після заповнення Анкети гостя отримують у адміністратора ключ від номераабороняється передавати ключ від номера третім особам.
3.3 У номерах готелю забороняється палити. За куріння в недозволеному місці накладається штраф 500 грн. При повторному випадку паління в номерах  адміністрація готелю має право виселити постояльця.
3.4.  З 23 до 8 години ранку всередині будівлі і на території необхідно зберігати тишу. У номерах в цей час забороняється включати на велику гучність телевізори, на території бази гучно співати та розмовляти. Категорично забороняється купатися в басейні в нічний час.
3.5 До відвідувачів готелю можуть приходити гості з 8 до 23 години. На прихід гостя повинен дати згоду проживаючий в номері, а адміністратор веде запис всіх приходять в готель до пожильцю відвідувачів. Гість зобов'язаний надати документ, що підтверджує особу адміністратору. За гостя відповідає проживаючий в номері. Адміністратор має право заборонити гостю прохід в готель у випадках, передбачених п. 9.4
3.6 Знаходження будь-яких тварин в готелі забороняється! Штраф 300 грн.
4. Енергозбереження
4.1 У номерах забороняється використовувати трійники і подовжувачі, потужні електроприлади, в тому числі нагрівальні, крім випадків, коли ці прилади входять в стандартне обладнання номера або видані для користування персоналом готелю.
4.2 Неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної, а головне, гарячої води. Забороняється залишати відкритими ці крани (змішувачі) після відходу з номера.
4.3 При працюючому кондиціонері вікна і зовнішні вхідні двері повинні бути закриті.
5. Заїзд та парковка автотранспорту
5.1 Стоянка машин на території готельного комплексу дозволена для постояльців готелю, службового транспорту, відвідувачів ресторану «Берег», осіб, які орендують місця для стоянки власного водного транспорту на безоплатній основі. Особи, які не проживають в готелі можуть користуватися автостоянкою з оплатою згідно діючих тарифів. Стоянка без дозволу адміністрації заборонена.
5.2 Категорично забороняється залишати транспортні засоби на заїздах і виїздах, внутрішніх проїздах.
6. Послуги, що надаються готелем
6.1 Готель надає основні послуги, які входять у вартість проживання
6.2 До основних послуг належить надання номера для проживання, включаючи сніданок, користування басейном та шезлонгами, автостоянка, дитячий майданчик, прибирання номерів, виклик швидкої допомоги, надання першої медичної допомоги
6.3. До додаткових послуг належать - відвідування лазні, оренда бесідок та мангалів, оренда прогулянкового водного транспорту, спуск та підйом лодок та катерів, стоянка приватних лодок та катерів, верхова ізда, прокат велосипедів, футбол, волейбол, масаж, екскурсії, надання чайника в номер.
6.4 Готель приймає постояльців для проживання цілодобово. У користування надається номер на певну кількість місць. Діти до 14 років можуть бути поселені в готелі тільки разом з батьками або супроводжуючою особою (документ).
6.5 Поточне прибирання (прибирання пилу, винесення сміття, миття склянок і чашок, прибирання санвузлів, прибирання ліжок) проводиться  по узгодженню з відпочиваючими, які проживають в даному номері.
6.6 Кожен раз після виїзду постояльця проводиться повне прибирання (заміна білизни, дезінфекція санвузла, миття холодильників).
6.7 Зміна рушників та постільної білизни здійснюється 1 раз на 3 дні.
7. Бронювання і резервування номерів.
7.1 бронювання номерів - попереднє замовлення, зроблене до початку доби запланованого заїзду. Бронювання здійснюється по телефону, електронною поштою, або особисто. В окремих випадках підтвердженням броні є попередня оплата в розмірі, узгодженому з адміністрацією.
У разі якщо гість анулює замовлення  пізніше, ніж за 7 діб до дати запланованого заїзду, оплата не повертається.
7.2 заїзд 14-00
виїзд 12-00
8. Порядок оплати готельних послуг
8.1 Плата за проживання в готелі стягується відповідно до прейскуранта цін.
Готель приймає оплату тільки національній валюті –гривні,готівковим або
безготівковим перерахуванням.
8.2. Пізній заїзд можливий при попередньому замовленні під час бронювання. Оплачується за добу проживання.
Ранній заїзд можливий при попередньому замовленні під час бронювання.
Ранній заїзд до 7-00 ранку можливий при 100% оплаті за добу проживання.
Ранній заїзд після 7-00 ранку до 12-00 дня можливий при 50% оплаті за добу проживання.
Пізній виїзд до 18-00 - оплата  50% за добу проживання
Пізній виїзд  після 18-00 - оплата 100% за добу проживання.
8.3. При розміщенні дітей до 5 років на основне спальне місце разом з батьками оплата за проживання однієї дитини не стягується. При розміщенні дітей старших 5 років на додаткове місце береться додаткова плата згідно з прейскурантом за наявності «Свідоцтва про народження».
8.4. Гості, які не проживають на території , можуть користуватися послугами бази за окрему встановлену плату.
9. Припинення проживання постояльців в готелі. Відмова в поселенні
9.1 Постояльці припиняють проживання в готелі з настанням дати виїзду, зазначеної в адресному листі.
9.2 Якщо постоялець неодноразово порушує внутрішні правила проживання у готелі, що призводить до матеріальних збитків або створює незручності для проживання інших відвідувачів, готель має право відмовити в поселенні або здійснити  виселення.
9.3 Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках:
• у приїжджають відсутні документи, документи недійсні або прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;
відсутня оплата за номер у встановленому порядку і в необхідній сумі;
• у гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;
гість відмовляється дотримуватися внутрішні правила проживання у готелі (режим паління, паркування і т.д.);
гість внесений до списку небажаних постояльців (стоп-лист);
• в інших випадках, передбачених законодавством України і здоровим глуздом.
У спірних випадках питання вирішує адміністрація готелю.
9.4 У готелі ведеться журнал обліку небажаних постояльців (стоп-лист).
В нього включаються:
постояльці, що раніше проживали в готелі і виселені примусово;
особи, які перебувають у розшуку за даними УВС .
10. Відповідальність готелю і споживачів
10.1 Готель повинен вжити заходів щодо усунення недоліків наданої послуги протягом доби з моменту пред'явлення постояльцем відповідної вимоги.
10.2 Готель не несе відповідальності за недоліки в наданих послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого постояльця (гостя) або внаслідок дії непереборної сили.
10.3 Готель не відповідає за схоронність речей, що  знаходяться в наданому для проживання номері речей постояльця.
10.4 У разі виявлення забутих речей готель зобов'язаний негайно повідомити про це власника речей, якщо він відомий. Забуті речі зберігаються в готелі протягом 1 місяця, після чого  знищуються, про що складається акт установленої форми.
10.5 При заподіянні готелю матеріального збитку з вини або недбалості постояльців і (або) їхніх гостей в постоялець повинен добровільно або в судовому порядку відшкодувати готелю втрати, пов'язані з пошкодженням майна.

 


Правила  перебування в ресторані
 

Ресторан та тераса ресторану бази відпочинку «Берег»  розрахований на 180 осіб.
Тут ви можете не лише смачно поснідати, пообідати та повечеряти, але й відсвяткувати весілля, корпоратив, ювілей чи будь-яке інше свято або подію.
В ресторані для Вас приготують з екологічно чистих продуктів страви української та європейської кухні.
Проводячи відпочинок у нас, Ви зможете на літній терасі ресторану милуватися краєвидами дніпродзержинського  водосховища, насолоджуючись чистим  повітрям і шумом ріки.
Для власноручного приготування страв на вогні Ви можете скористатись альтанками та мангалом.
Дорогі друзі, для більш комфортного перебування у нашому ресторані створено певні правила.
Сподіваємось на Ваше розуміння!
1.Якщо Ви хочете бути впевненими у наявності для Вас вільного столика, велике прохання бронювати його завчасно. Це можна зробити зателефонувавши адміністратору.
2.У нас нема чітко вираженого дрес-коду. Але ми залишаємо за собою   право відмовити у відвідуванні закладу гостям з неохайним виглядом. Забороняється приходити в ресторан в халатах та купальних костюмах.Також не забудьте вдома посмішку!
3.У нас нема жорсткого фейс-контролю, але ми можемо відмовити у відвідуванні гостям у стані сильного алкогольного сп’яніння, які неадекватно себе поводять, а також, неповнолітнім особам без супроводу батьків.
4.У нашому ресторані заборонено палити. Велике прохання, за наявності такої потреби, виходити на свіже повітря.
5.В прохолодну пору року у нас тепло, тому, для Вашого ж комфорту, велике прохання залишати верхній одяг у гардеробі.
6.Ми не несемо відповідальності за речі,залишені у гардеробі. Тому Ваші мільйони, золото, мобільні телефони та інші цінні речі краще брати з собою. Так всім буде спокійніше.
7.У нас великий вибір страв, напоїв та свіжого пива. Тому приносити та вживати  власні алкогольні та безалкогольні напої, харчові продукти на території закладу ми  не дозволяємо! Ми можемо відмовити гостям у обслуговуванні. Смакуйте наше!
8.Ресторан не надає послуг зберігання та приготування продуктів харчування привезених гостями.
9.Наша команда прагне зробити Ваше перебування в ресторані найбільш комфортним. Велике прохання з повагою ставитись до кожного з персоналу, не грубіть та не ображайте їх. Запевняємо, так Ваше замовлення буде набагато смачнішим=).
10.Ми дуже любимо домашніх улюбленців. Але, будь ласка, залишайте їх вдома. Краще беріть з собою своїх друзів та товаришів.
11.Якщо Ви завітали до нас великою компанією, будь ласка, не змінюйте розстановку столів самостійно. Краще зверніться до адміністратора чи до когось із офіціантів. Вам обов’язково допоможуть.
12.Якщо Ви плануєте відсвяткувати у нашому ресторані певну подію, радимо завчасно зробити попереднє замовлення. Це допоможе нам зробити Ваш відпочинок  комфортнішим, а Вам – насолодитись відпочинком.
13.Послугу обслуговування номерів та альтанок ресторан не надає. Але якщо Ви плануєте відпочити не на території ресторану, радимо завчасно зробити попереднє замовлення. Ми допоможемо Вам в доставці смачних страв приготованих нашими кухарями(без подальшого обслуговування).
14.При перебуванні у конферент-залі ресторану не дозволяємо  вживати алкогольні напої, харчові продукти.
12.В нашому ресторані готуються смачні страви. Але поласувати Ви зможете ними з 9:00 до 23:00.   Вартість кожної наступної години роботи ресторану додатково оплачується згідно прайса.

 


Встигніть зробити замовлення. Смачного!
Бажаємо Вам приємного відпочинку у нас!

Погода

 

Сейчас на сайте

Сейчас 10 гостей онлайн

 

               Группа "В Контакте"

© База отдыха Берег

+38 (050) 475-33-55

+38 (098) 477-33-55

Украина, Полтавская область, Кобелякский
район, пгт. Светлогорское

Посмотреть как доехать
  Яндекс.Метрика